نسیم سحر/لاله گون

کمی ساده کمی زیبا کمی این ور تر از کوچه کمی بالاتر از دنیا بیا با من

کمی ساده کمی زیبا کمی این ور تر از کوچه کمی بالاتر از دنیا بیا با من

سوالات متداول استخدام مهندسی نرم افزار+SQL

جمعه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷ ب.ظ

تو مصاحبه هایی که میرم برای موقعیت شغلی پشتیبان نرم افزار، کارشناس IT و بعضی موقع ها برنامه نویسی 

یه سوالایی می پرسن که تا اسم SQL رو میاری که بلدم 85% سوال راجع به Left Join است ! کوئری های تودرتو هست

باز یکم آزمون سخت که باشه CTE ها، روش حذف رکوردهای تکراری از دیتابیس که قطعا اگر چند تا برنامه نوشته باشید این مورد براتون پیش اومده

مفهوم Store procedure و تفاوت آنها با Function ها

Trigger

Transaction(از این کمتر دیدم بپرسن)

کرسر( این از اون سوالهایی بود که وقتی برای اولین بار ازم پرسیدن کلاً اسمش رو هم نشنیده بودم، مقاله کمی هست در اینباره ،کم استفاده میشه اما از اون سوال هاست که آزمون رو سخت بگیرند این رو هم میارند)

بیشتر این مباحث تا جایی که من می دونم تو ارشد آموزش داده میشن

لااقل من که دوره کارشناسی چیزی از این ها نمی دونستم! ای گل بگیرن در دانشگاه رو ..!

تو پست های بعدیم موارد رو تکمیل می کنم 

امیدوارم به دردکسایی که میخاند برند مصاحبه بخوره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۴
بهار آسمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی