نسیم سحر/لاله گون

کمی ساده کمی زیبا کمی این ور تر از کوچه کمی بالاتر از دنیا بیا با من

کمی ساده کمی زیبا کمی این ور تر از کوچه کمی بالاتر از دنیا بیا با من

سکوت غم

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۳ ق.ظ

 

ﮔﺎﻫﯽ ﺳﮑﻮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ

ﭼﻮﻥ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺭﻧﺠﯿﺪﯼ ﮐﻪ ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺍﯼ ﺣﺮﻑ
ﺑﺰﻧﯽ ..٬

ﮔﺎﻫﯽ ﺳﮑﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﯽ

ﭼﻮﻥ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺣﺮﻓﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﻔﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﯼ .. ٬

ﺳﮑﻮﺕ ﮔﺎﻫﯽ ﯾﮏ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﻪ ﻭ ﮔﺎﻫﯽ ﻫﻢ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ٬

ﺍﻣﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻭﻗﺘﻬﺎ ﺳﮑﻮﺕ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ

ﻫﯿﭻ ﮐﻠﻤﻪ ﺍﯼ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﻪ ﻏﻤﯽ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻭﺟﻮﺩﺕ

ﺩﺍﺭﯼ ﺗﻮﺻﯿﻒ ﮐﻨﻪ
ﻭ ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﻫﻤﻮﻥ ﺣﺲ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ
************************

خدای من،مهربان ترین کسم..
به حق همین شب عزیزی که در پیشه
غم ای که بر دلم نشسته رو تسکین بده
دلم رو شفا بده
دلم رو آروم کن خدایا...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۹
بهار آسمان

نظرات  (۱)

۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۷:۲۸ زائر آسمان ...
فقط خدا..
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی